Monday, April 6, 2009

lastly....

huhu.....bru jek lepas wat present invention...
nk tau x pe yg grup aku wat.tgk nih..




nampak cam simple je kn. tp oleh krna kitorg sume xpkar lam bab tukang menukang amatlah sukar bg kitorg nk wat smart wardrobe bih....
agak tough bg kami keje ni dan hri ni sume dh lepas!!! huhu dh lega...
disebalik tu, smart wardrobe yg asalnye dr ideal aku tlh mnarik mnat miss... die tawarkn nk presentkn mende ni at the higher level...xthu lg nk trima ke x! sbb lau minggu ni kitorg sibuk..mggu dpn dh stdy week gue blik... lau lmbt lg bleh jek kn.... letih2 wat kn dh ad pluang xkn xnk grab tp tu la....too busy..
ish aku x cite lgi ape fungsi smart wardrobe nih..
selain dr kite gune die sbgai almari tuk simpan baju atau brg2 lain ia juga direka tuk keringkn bju...sbb dlm tu kitorg letak kipas tuk keringkn bju tu dan bleh kuarkn bau2 hapak...hehehe hebat x...
cube korunk fikir..
nowadays..kite kne tgk cuaca dlu bru leh sidai bju kn...lau ad mende ni xyah nk susah2 nk sidai... terus masukkan bju yg bru basuh ke dlm almari dan dalam satu mase kite dah wat 2 keje sbb bile bju tu dah kering dah x perlu nk angkat and simpan die...
satu lagi mende ni ad lampu tuk menyenangkan kite nk cari brg... amacam menarik x?
aku rase la kn... lau mende ni ade la skrg garenti aku akn beli sbb xyah dah ssh2 dah...
biasa la kan lau ade mende yg memudahkn keje kite nape nk ssh2 lg... paham2 la kan skrg ni aku sgt sibuk xde mase lgsg tuk wat mende2 lain...huhu penat sngat....
kekadang rase cam nk berenti jek bljr... last week mmg plg truk...
assignment,test and assesment keliling pinggan xde sehari pon pikiran aku nk tng tnpa sume tu... smpaikn 4hari aku kne gastrik...plg truk la tu... tp terpakse kuatkn smgt tuk lawan sakit tu dan terpakse lalui keadaan tu sorg2 bgi aku saat tu la plg susah tuk aku...
ari ni je aku rase lega sgt... tp esok dh start blik dh...de test computer programming... then kne stdy tuk test 3 cp, final assesment pneumatic and the last final test osha...

k laa... nk g mkn nnti kne gastrik lak kn... susah mr right plak...hehehe

l


No comments:

Post a Comment