Tuesday, March 3, 2009

aRi0S....

Salam perkenalan...huhu...
ni 1st time aku nk cube aktiviti blogging nih...
mcm best gak blog ni... ade gak tmpt aku nk luah perasaan aku...
leh gak jdik cam member baik ku...hahahah...

By da Way aku nk introduce aku dlu la...(mcm sesi ice-breaking la plak)
Name gue NurHidayah Mat Yusoff...skang gue stadi kt UMP...degree in electrical (electronics).
pe lagik ek...hah.. aku dh ade my mr. RigHt..huhu....x yah la nk tackle... lg pon aku bkn jenis suke melayan.... buang mase aku jek... aku harap die mmg orh yg btul... aku xnk kecewa buat kali ke 2... huhu serik dah.....

aku ank sulung dr 6 siblings... adik aku yg last kembar..... harap2 aku pon dpt anak kembar nnti.xyah nak branak byk2 kali...skali dh cukup... tp x thu ble la lagik...hhihih,,aku syg sgt adik2 aku...2hr lepas aku gaduh ngn adik aku... smpai bertomoi ngan adik aku yg 2nd tu... mklum la die laki kan....hilang kesopanan dan keayuan aku...waduh!!! nnti la ade mase aku cite...

nnti la aku smbg blik....nk g mkn jap.... lapa ni....huhu..

No comments:

Post a Comment