Friday, March 20, 2009

TUNANG!!!!!!

erm...mesti sume pelik kn... asal plak tajuk ari ni tunang!!! hahahaha... mggu nie ak dh brubah la... mgkin sbb aku dh berpuas ati ngan posisi aku skrg...erm..mgkin...tp tu bukan alasan tuk aku jd malas kn!!! nie aku nk cite sal aku ngn mr. right... awl2 mggu ni aku slalu gaduh ngn die. ak xtau nape ak slalu gaduh ngn die.. lau korunk nk tau dri hsil analisis aku la... lau nk dkt anniversary aku mesti gaduh ngn pakwe.. bnde ni mmg slalu jd kt aku tp aku syukur sgt sbb xde la smpai clash... then, lepas je 19hb tu kami dh ok dh... aku xtau la die seyes ke x...tu yg jadi tnda tnya dlm kpale otak aku skrg ni.. die beria-ia je nk brtunang bln 4 ni secara rasmi... erm.. aku xsedie lg nk pgg status tunang org..hehe..can u imagine? hahaha xleh nk cayela aku dh jd tunang org..ish..lgipun ma ngn abah aku mesti trkejut beruk!!! mane x trkezut..aku dh la ank sulung..umur bru nk msk 20thn...terlalu muda bg mrka...dn mreka pon masih anggap aku ni mcm budak2.. terang2 diorg xbleh trima kn... tp die mmg btul2 seyes.. die kte lau die ckup duit mmg die akn wat btul2 ape yg die kte tu...hahaha... i'm happy... stu lagi cite sal aku ngan die...mende ni terjadi smlm, aku rasa aku la manusia yang paling beruntung. i'm the only one lucky person...aku x caye aku bleh knal ngn org mcm die... aku rase die terlalu baik bg aku dan die terlalu sayang...huhu... smlm mcm bese aku brgayut ngn die mcm mlm2 sblm nih... dn mase nk letak tu aku dh berat ati nk letak phone coz aku mmg slalu mcm tu...kitorg dh 3 mggu x jumpe... rindu sgt... ble kol je la aku leh krgkn rndu aku tu...so, smlm ble nk letak aku try control perasaan sedih aku tu xnk die tahu nntii die ssh ati lak...tp disebaliknye die pon nangis gak...byk dugaan nye cinta jrk jauh nie....sedih... smlm mmg terbukti die mmg btol2 sygkn aku... korunk rase cam ne? btol x ape yg aku ckp..ak dh pnh kapel byk kali dn ni la laki yg aku jumpa nangis sbb xsnggup nk pisah ngn aku... ya ALLAH...hanya tuhan yg thu perasaan aku skrg nih... aku la manusia plg brtuah dan aku bersyukur sbb bleh knal die. aku janji ngn diri aku,aku xkn tgglkn die dn aku akn slalu mncintainya seluruh hati aku ni....i LuV hiM very much...miss him like crazy...

No comments:

Post a Comment